Kundeservice
Du er velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice for spørsmål om alt fra produkter til levering. Normalt sett svarer vi innen to virkedager.
Generelle spørsmål:
- Når kommer min Klarna-faktura: vanligvis omtrent tre til fem dager før eller etter at du har mottatt varen din.
- Manglende ordrebekreftelse: sjekk søppelposten din.
Har min bestilling blitt sendt?
Du vil motta en e-post med leveringsinformasjon når bestillingen din er sendt. Forsikre deg om at den ikke forsvinner inn i søppelpost-mappen din!
Returdetaljer:
For å returnere et produkt må det være i så å si uendret tilstand, ubrukt og ikke ødelagt eller skadet, og i slik tilstand at det kan selges til en ny kunde uten prisreduksjon. I tilfelle angrekjøp av brukte hygieneartikler og kroppsrelaterte produkter slik som tannbørster, barberhøvler osv. blir ikke retur godkjent, av hygieniske årsaker.
Returadresse:
Stores For You AB
c/o Almroth Linnégatan 22
60223 Norrköping, SE
All retur fra Norge må sendes med BRING (IKKE Postnord)
Legg ved følgende informasjon med returen din:
1. Ordrenummer
2. Artikkelnummer og mengde
3. Grunn for retur (angret kjøp/gjenkrav)
Ta kontakt med oss
Alle e-poster besvares innen to til tre virkedager, så du trenger ikke sende flere meldinger om samme sak